Kor

tirs. 30. nov.

Kor

JEG ELSKER NÅR MENIGHEDEN SYNGER FLERSTEMMIGT OM SØNDAGEN! Derfor laver jeg et korforløb i Aavm. Lovsange, gospelsange, klassiske sange, julesange, popsange, højskolesange, højsange - you name it, I got it!!

Man kan ikke længere tilmelde sig
Se andre begivenheder

30. nov. 2021, 19.30 CET – 30. dec. 2021, 21.00 CET

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Danmark

Det bliver hyggeligt, fuld af musik og ånd og først og fremmest SANG.

For både den store og den lille sangfugl - hver synger med sit næb - så længe man åbner det. Børn i alle aldre er også velkomne og særligt dem, der gerne vil synge med!

Tirsdag aften, hver uge i Aavm (første gang 2. november, sidste gang 21. dec) Klokken 19.30-21.00

Pris: 400 kr for alle 8 gange eller 60 kr pr. gang.

Koret er primært målrettet menighedens medlemmer, men kender man nogle andre der vil være med, så tag dem under armen. Kan du ikke forpligte dig til hele forløbet, så vær med når du kan og betal fra gang til gang. Tilmelding ikke nødvendig, men tryk gerne Deltager, hvis du kommer så jeg har en idé om antal.

Mvh. Dina

• Kor - 8 gange